Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 14 March 2011

me and my blackberyy



Saya menggunakan Blackberry sejak tahun lalu. Jenis Blackberry saya adalah curve 8520 dan berwarna merah. Saya menggunakan Blackberry kerana ramai orang telah menggunakan Blackberry di negara saya tinggal, termasuk orang tua, keluarga saya dan teman-teman saya.

Blackberry adalah salah satu cara terbaik saya untuk berkomunikasi dengan orang tua, keluarga dan rakan-rakan sejak saya kuliah di UUM. Dengan menggunakan blackberry, saya tidak harus selalu menelefon atau sms kerana pada blackberry memiliki sebuah aplikasi bernama 'Blackberry Messenger'. Menggunakan blackberry messenger sangat mudah seperti menggunakan instant messaging seperti yahoo messenger ataupun instant messaging lainnya. Hanya menambah nombor pin dari Blackberry yang lain, setelah itu saya dan orang lain boleh berkaitan dengan mudah. 

Selain itu blackberry juga mempunyai aplikasi facebook untuk blackberry dan twitter untuk blackberry yang membolehkan kita untuk mengakses facebook dan twitter dalam cara cepat dan mudah. Selain itu ada aplikasi lain yang boleh diakses melalui blackberry dengan sangat mudah. Saya membeli blackberry dengan menggunakan tabungan saya sendiri. Oleh kerana itu Saya sangat mencintai blackberry saya ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...